Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Μαρίνα Βερνίκου: «Πάντα είχα ιδιαίτερη σχέση με τον πατέρα μου»


Μαρίνα Βερνίκου: «Πάντα είχα ιδιαίτερη σχέση με τον πατέρα μου»
Για πολλούς η Μαρίνα Βερνίκου είναι απλώς ένα It Girl που λατρεύει τα πάρτι και τις κοσμικές στήλες.
Όσοι όμως την ξέρουν προσωπικά μιλούν για μια δυναμική, ουσιαστική και αυθόρμητη γυναίκα που βαδίζει με τις πολύτιμες συμβουλές των γονιών της. «Οι γονείς με έμαθαν να αγαπώ την ελευθερία, το δίκαιο, να αποβάλλω από μικρή φόβους και ανασφάλειες και αν κατανοώ τους ανθρώπους». Η ίδια μίλησε και για την ιδιαίτερη σχέση που έχει με τον πατέρα της. «Πάντα είχα μια ιδιαίτερη σχέση με τον πατέρα μου. Από μικρή ταξιδεύαμε μαζί και από ότι θυμάμαι κανείς δεν είχε κάνει περισσότερα ταξίδια από μένα στην αντίστοιχη ηλικία. Ο πατέρας μου είναι δυνατός ταξιδιώτης με άποψη, ανησυχία και γνώσεις». Όσο για την λατρεμένη οικογένεια της; «Αισθάνομαι τυχερή κι ευτυχισμένη για την οικογένεια μου και τα τρία παιδιά μου. Για τα περισσότερα τα αφήνω στη ροή της ζωής».
Πηγή: radar
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου