Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Η Μενεγάκη σχολιάζει το τανγκό του Λάτσιου


Σε τρελά κέφια ήταν η Ελένη Μενεγάκη το πρωί της Δευτέρας (28/02) και αφού σχολίασε τα Οσκαρ και τα θέματα των Κυριακάτικων εφημερίδων, μίλησε ακόμη και για τον Γιάννη Λάτσιο!

Αφορμή στάθηκαν οι φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν στον Τύπο από τα γυρίσματα του τρέϊλερ του Dancing with the Stars και στις οποίες διακρίνονται ο Γιάννης Λάτσιος με την Ζέτα Μακρυπούλια να χορεύουν τανγκό.

«Πάμε λοιπόν να δούμε εδώ… στην εφημερίδα Εθνος της Κυριακής, χορευτικά στιγμιότυπα με τον Γιάννη Λάτσιο. Είδατε πώς το είπα, έτσι; Γιατί το βλέπω και αυτό να παίζει: Πώς σχολίασε και πώς ανέφερε η Ελένη τον Γιάννη Λάτσιο… Γιάννη Λάτσιο τον λέω!», είπε στον πρόλογό της, μέχρι που ο συνεργάτης της Αρης Καβατζίκης την διέκοψε: «Ελένη έχω inside information, να την πώ; Δεν με ρώτησες ποτέ, αλλά εγώ το λέω μόνος μου».

«Τι δεν σε ρώτησα; Σε ρωτώ!», του απαντά η Ελένη, αλλά αυτός συνεχίζει: «Δεν με ρωτάς εσύ για τον Γιάννη Λάτσιο, εγώ στα λέω μόνος μου!» λέει. Η Ελένη επιμένει: «Μα λέμε σε ρωτώ! Πές τα!»

Και τα είπε: «Μαζεύτηκαν, λοιπόν, τα στελέχη του Dancing και έκαναν τον τρέϊλερ στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία και ο κος Λάτσιος ήταν άρρωστος, υπέφερε από μια ίωση εκείνη την ημέρα». Επειδή όμως η Ελένη – φυσικά – είχε πολύ καλύτερη ενημέρωση, τον διόρθωσε: «Όχι μόνο εκείνη την ημέρα, πολλές ημέρες υπέφερε… ε τώρα πέρασε. Μην μου λέτε περαστικά, έπρεπε να μου τα πείτε την προηγούμενη εβδομάδα».

Αρα, το πρώτο πολύ σημαντικό που αποκάλυψε η Ελένη ήταν ότι ξέρει τα πάντα για τον πρώην σύζυγό της, με τον οποίο όπως φαίνεται, διατηρεί άψογη επαφή. Το πάνελ μίλησε για το concept του γυρίσματος και τα όσα διαδραματίστηκαν στα παρασκήνια. Η Ελένη περίμενε να τελειώσουν για να πει αυτό που ήθελε: «Εγώ θέλω να δω αυτό το χορευτικό. Το έχω πει και στον ίδιο: Να σε δω να χορεύεις τανγκό και τι στον κόσμο!»

Δεύτερη δήλωση: Το πώς περιμένει τον χορό του Λάτσιου: Πώς και πώς το περιμένει αυτό το τανγκό να το δει η Ελένη. Το έχει ξαναπεί, όταν φιλοξένησε τον Τζώνη Καλημέρη. Κατά την διάρκεια της συνέντευξης που της είχε παραχωρήσει πριν από λίγο καιρό, η Ελένη αναρωτήθηκε: «Μα το έχω πει και στον ίδιο: Τι δουλειά έχεις εσύ με τον χορό, μπορείς να μου πεις;» Μια περιέργεια πάντως να τον δούμε να χορεύει και εμείς την έχουμε… να μην κρυβόμαστε…

Star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου