Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Γνωστός καλλιτέχνης αποκαλύπτει: «Απάτησα πάρα πολλές φορές τις συντρόφους μου»


Γνωστός καλλιτέχνης αποκαλύπτει: «Απάτησα πάρα πολλές φορές τις συντρόφους μου»
«Απάτησα πάρα πολλές φορές συντρόφους μου και το λέω με τύψεις» αποκάλυψε γνωστός καλλιτέχνης, ο οποίος όμως ξεκαθάρισε τι σημαίνει για τον ίδιο το ρήμα «απατώ» όταν πρόκεται για ερωτικές σχέσεις.
 «Τι θα πει «απατώ»; Το να είμαι με μια γυναίκα και να πάω με μια άλλη; Δεν είναι το sex η απάτη αλλά το να προδίδεις τον σύντροφό σου πρωτίστως συναισθηματικά. Το sex διαρκεί μισή ώρα» ανέφερε ο Λευτέρης Παπαδόπουλος, ο οποίος μιλώντας στο περιοδικό People συνέχισε: «Ερωτεύτηκα και φαντάζομαι ότι με ερωτεύτηκαν πολύ. Έχω κάνει τρέλες για τις γυναίκες. Μου έδινε αναζωογονητική ώθηση». Πηγή: Εγώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου