Η Αλεξία Κουλούρη, με αφορμή το βιβλίο της ”Με στόχο τον Ωνάση”, ένα φόρο τιμής στον πατέρα της Δημήτρη, σε συνέντευξη που έδωσε στο Glam μίλησε για την οικογένεια Ωνάση, τα καλοκαίρια στον Σκορπιό και τον θαρραλέο φωτορεπόρτερ πατέρα της.
Αριστοτέλης Ωνάσης
”Ο Ωνάσης ήταν ο ισχυρός επιχειρηματίας, ο επιτυχημένος άνδρας, ο ακομπλεξάριστος άνθρωπος. Η Μελίνα τον είχε αποκαλέσει πειρατή, μια έκφραση που αποδίδει την ιδιαίτερη γοητεία, αλλά και την περίεργη ιδιοσυγκρασία του. Πέρα από ισχυρός όμως, ήταν κι ένας άνθρωπος που δεν δίσταζε να αφήσει εκτεθειμένη την καθημερινότητά του, να γλεντήσει στα κοσμικά κέντρα της εποχής, ανάμεσα στον κόσμο, να κάνει τα χατίρια σε δημοσιογράφους και φωτορεπόρτερ που τον περιστοίχιζαν για ένα στιγμιότυπο και μια δήλωση. Να αφήσει τελικά, να αγγίξουν το μύθο του και την πληθωρικότητά του.
Καμία σχέση με το σημερινό τζετ σετ ή τους λεγόμενους celebrities, που στην πλειονότητά τους επιδιώκουν αν προσελκύσουν το ενδιαφέρον μέσα από τα σκάνδαλα…”.
Στο βιβλίο της γράφει: ”Όταν έφυγε… η Χριστίνα Ωνάση, ο πατέρας μου έφτασε σπίτι δακρυσμένος. Ήταν πολύ στεναχωρημένος, σαν να είχε χάσει έναν δικό του άνθρωπο.”
”Όταν έχεις επιλέξει να απαθανατίζεις ένα είδωλο, επί σειράν ετών, μοιραία ταυτίζεσαι μαζί του. Δένεσαι μαζί του, γίνεται δικός σου άνθρωπος. Θα έλεγα λοιπόν, ότι με την πάροδο του χρόνου, αναπτύχθηκαν ανθρώπινες σχέσεις. Γι’ αυτό και ήταν απόλυτα φυσιολογικό οι τραγωδίες της οικογένειας του Ωνάση, να αγγίξουν και τον πατέρα μου, τον φωτορεπόρτερ…”.
Ο πατέρας της τράβηξε την Τζάκι Κένεντι – Ωνάση γυμνή και δεν φοβήθηκε για τις συνέπειες
”Νομίζω ότι τις συνέπειες δεν τις σκέφτηκε. Τουλάχιστον, όχι στην αρχή. Και αυτό είναι φυσιολογικό. Γιατί το κυνήγι για το αποκλειστικό θέλει θάρρος και τόλμη. Βεβαίως, προβληματίστηκε, γιατί ήταν περίοδος χούντας, γι’ αυτό και κράτησε χαμηλούς τόνους γύρω από το όνομά του, ειδικά τον πρώτο καιρό. Αντιστοίχως προβληματίστηκαν και οι εκδότες των περιοδικών, μέχρι που έγινε η αρχή και ακολούθησε μια αλυσίδα αναδημοσιεύσεων. Για να βγουν βέβαια οι φωτογραφίες, πήρε το ρίσκο να μπει κρυφά στο Σκορπιό και να παραμείνει δύο μερόνυχτα. Αλλά δεν ήταν η πρώτη φορά που το έκανε αυτό. Το ρίσκο ήταν μέρος της δουλειάς του και της συμπεριφοράς του γενικότερα…”.
Κάθε φωτογραφία του πατέρα της κρύβει μια ιστορία. Η αγαπημένη της…
”Η ιστορία του Αλέξανδρου και της Φιόνα, όπως περιγράφεται από την ίδια. Γιατί για πρώτη φορά η Φιόνα αποκαλύπτει συναισθήματα μιας αγάπης που έληξε άδοξα. Επίσης, η δίκη του Δημήτρη Κουλούρη για παρενόχληση υδροπλάνου, έτσι όπως ξεδιπλώνεται μέσα από τις καταθέσεις των μαρτύρων και τα δημοσιεύματα της εποχής, είναι μια πολύ ξεχωριστή ιστορία. Αλλά και οι στιγμές χαλάρωσης φωτορεπόρτερ και δημοσιογράφων, τα βράδια στο Νυδρί μετά την εξασφάλιση της αποκλειστικής είδησης.”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου