Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Η συγκινητική αφήγηση της Μαριάννας Λάτση για τον Νίκο Κούρκουλο

Η Μαριάννα Λάτση μίλησε για τον Νίκο Κούρκουλο και με λόγια βγαλμένα από την ψυχή συγκινεί, για ακόμα μια φορά. «Ο Νίκος κι εγώ έπρεπε να συναντηθούμε.
 Ίσως να αργοπορήσαμε, αλλά συναντηθήκαμε και αφιερωθήκαμε ο ένας στον άλλο» τόνισε για την γνωριμία τους, ενώ για την σχέση που είχε ο αείμνηστος ηθοποιός με τον γιο της, Πάρι, τόνισε: «Ο Νίκος ήταν πολύ σωστός με τον Πάρι. Να μην είναι ούτε παραπάνω ούτε λιγότερο από αυτό που έπρεπε. Το αποτέλεσμα ήταν ότι ο Πάρις τον αγάπησε πολύ αυτόν τον άνθρωπο.» Όσο για το θέμα των παιδιών, δήλωσε: «Εγώ ήθελα να κάνω παιδιά μαζί του πιο πολύ. Αλλά κι εκείνος το ήθελε, γιατί το ήθελα εγώ. Κάναμε όνειρα για τα παιδιά μας, αλλά τα όνειρα καμιά φορά τα συντρίβει η ζωή με τις δοκιμασίες στις οποίες υποβάλλει τους ανθρώπους. (…) Με την Εριέττα πρόλαβε να κάνει πολλά πράγματα. Της μίλαγε, την άκουγε, την αφουγκραζόταν. Με τον Φίλιππο ήταν λίγο διαφορετικά. Ο Φίλιππος ήταν πολύ μικρός, τον γνώρισε ήδη άρρωστο και κάπως αδύναμο τον πατέρα του.» Η Μαριάννα Λάτση μίλησε και για την μοναξιά την οποία αισθάνεται, αλλά και για την απουσία του Νίκου Κούρκουλου: «Μερικές φορές σκέφτομαι γιατί να μην ζει, γιατί να μην είναι εδώ; Μερικές φορές που αισθάνομαι την απέραντη μοναξιά της απουσίας του, παρ’ όλο που έχω τα παιδιά μου που τα λατρεύω, παρ’ όλο που έχω την μητέρα μου και τα αδέρφια μου που υπεραγαπώ, νιώθω το μεγάλο κενό. Νιώθω ότι είναι αυτός που λείπει.»
Πηγή: Ciao
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου