Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Ποιος διάσημος ηθοποιός έδειξε τα γυμνά οπίσθιά του σε καθηγητή του;


Ποιος διάσημος ηθοποιός έδειξε τα γυμνά οπίσθιά του σε καθηγητή του;
"Ήταν μια πολύ κακιασμένη γυναίκα, μια καθηγήτρια. Αν δεν ήσουν μέλος της διαλεχτής κλίκας της σε γελοιοποιούσαν και σε πείραζαν.
Ήταν πολύ σκληρή και άδικη. Μια μέρα μου ζήτησε να κάνω κάτι και ο τόνος της φωνής της ήταν πολύ κακός" είπε χαρακτηριστικά γνωστός ηθοποιός. Και συνέχισε: "Άρχισε να φωνάζει πολύ κοντά στο πρόσωπό μου μπροστά στην υπόλοιπη τάξη και προσπάθησε να με ντροπιάσει. Έβλεπα τι προσπαθεί να κάνει και πως προσπαθούσε να με γελοιοποιήσει. Γύρισα το κεφάλι μου και έφυγα προς την αντίθετη κατεύθυνση. Και, καθώς έφευγα, κατέβασα και το παντελόνι μου και της έδειξα τα οπίσθιά μου".
Μάθετε ποιος ηθοποιός έδειξε τα γυμνά οπίσθιά του σε καθηγητή μόνο στο queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου