Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Ο πρώτος στο κρεβάτι της!!!!


Ποιός ήταν ο πρώτος άνδρας που οδήγησε στο κρεβάτι την Beyonce; Τι υποστηρίζει η ίδια και προκαλεί έκπληξη στους θαυμαστές της
Με κάθε της εμφάνιση προκαλεί σεισμό …και όμως απείχε από το...
σεξ μέχρι να βρει τον άνδρα των ονείρων της!
Αυτό προσπαθεί να μας πείσει η 29χρονη Μπιγιονσέ σε συνέντευξη της σε Βρετανικό περιοδικό.
Όπως  δήλωσε η διάσημη τραγουδίστρια "Ο κόσμος ίσως μείνει έκπληκτος από αυτό  που λέω, αλλά είναι η αλήθεια. Όταν ήμουν 12,13 είχα τον πρώτο φίλο μου  με τον οποίο μείναμε μαζί μέχρι τα 17 μου".

Σαν  να μην έφτανε αυτό η Μπιγιονσέ…  πήγε και πιο κάτω δηλώνοντας "Η πρώτη  μου σεξουαλική εμπειρία ήταν με το σύζυγό μου Jay-Z. Αυτή ήταν η  μοναδική εμπειρία μου με έναν άνδρα".
Αλήθεια ποιος τη πιστεύει;
Πηγή:news247.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου