Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Γρηγόρης Αρναούτογλου: «Η Νάντια υπήρξε ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή μου»


Γρηγόρης Αρναούτογλου: «Η Νάντια υπήρξε ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή μου»

Στην κορυφή της πυραμίδας της ζωής του, όπως παραδέχεται ο ίδιος ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, βρισκόταν η Νάντια Μπουλέ. Ο παρουσιαστής μίλησε για πρώτη φορά τόσο ανοιχτά για τη σχέση του με την πολυτάλαντη tv persona λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η Νάντια υπήρξε από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους της ζωής μου. Ήταν στην κορυφή της πυραμίδας της δικιάς μου ζωής και με βοήθησε να κατλάβω πολλά πράγματα. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το περιγράψω αυτό». Όσο για το σχόλιο που ακούστηκε πρόσφατα και έλεγε ότι το καλύτερο πράγμα που έχει κάνει στη ζωή της η Νάντια Μπουλέ ήταν που ήταν ζευγάρι με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, ο ίδιος απάντησε: «Μόνο ως κακόγουστο αστείο θα μπορούσα να το εκλάβω αυτό το σχόλιο. Η Νάντια είναι ένα πολύ ταλαντούχο παιδί –και όχι μόνο τηλεοπτικά. Διαθέτει και μία εκπληκτική, μαγική φωνή. Είμαι μεγάλος θαυμαστής της».

Πηγή: Downtown

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου