Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Στo κρεβάτι με τη Madonna


Στo κρεβάτι με τη Madonna

Όταν το 1992 κυκλοφόρησε το βιβλίο της «Sex» σαν συνοδευτικό υλικό για το 5ο της άλμπουμ, «Erotica», το σκάνδαλο που προκλήθηκε ήταν άνευ προηγουμένου.
Με το ψευδώνυμο Mistress Dita, η Madge δημιούργησε ένα λεύκωμα του οποίου το προκλητικό περιεχόμενο ξεσήκωσε έντονες αντιδράσεις, καθώς περιείχε γυμνές εικόνες και σεξουαλικές πράξεις μεταξύ της star και άλλων γνωστών μοντέλων και ηθοποιών όπως η Isabella Rossellini, οι rappers Big Daddy Kane και Vanilla Ice, η Naomi Campbell, ο Joey Stefano, η Tatiana von Frstenberg και η Ingrid Casares. Αυτά όμως για τη ντίβα της ποπ ήταν ψωμοτύρι καθώς μετρούσε ήδη πολλά χιλιόμετρα στο μαγικό κόσμο των αισθήσεων.
Εξερευνώντας ταυτόχρονα τα όριά της και με τα δύο φύλα και αλλάζοντας τους εραστές της πιο συχνά και από το πετάρισμα των ματιών, η Madonna πρόλαβε να αναπτύξει στενές επαφές τρίτου τύπου με όλο σχεδόν το Hollywood από τον Vanilla Ice, τον Tupac Shakur, τον Mark Wahlberg, τον Dennis Rodman, τον Sean Penn, τον Lenny Kravitz, μέχρι τις Jenny Shimizu, Sandra Bernhard και Ingrid Casares.
Μετά, ακολούθησε το πρώτο παιδί με το γυμναστή της Carlos Leon και τέλος το σοβαρό προφίλ της παντρεμένης γυναίκας πλάι στο σκηνοθέτη Guy Ritchie, ολοκληρώνοντας το παζλ της νυμφομανούς ακραίας καλλιτέχνιδος και μεταπηδώντας αιλουροειδώς σε έναν πιο ασφαλή και ταιριαστό στην ηλικία της ρόλο. Μπορεί η βασίλισσα να αποποιήθηκε για λίγο τον τίτλο της, δεν έπαψε ποτέ όμως να μιλά για αυτό που ξέρει καλύτερα να κάνει.
Αναφερόμενη σε συνεντεύξεις της κατά καιρούς στο γάμο με τον Guy Richie έχει μιλήσει ανοικτά για όλα όσα την έχουν απασχολήσει.

• «Το σεξ με το σύζυγό μου είναι απίστευτο παρόλο που κρύβω πάντα το blackberry κινητό μου κάτω από το μαξιλάρι μου»
• «Το βαρύ πρόγραμμα στις δουλειές μας δεν επηρεάζει καθόλου την ερωτική μας ζωή»
• «Το μόνο βαρετό πάνω στον Guy είναι το jiu jitsu»
• «Η αγαπημένη μας συνήθεια είναι να ξαπλώνουμε ο ένας δίπλα στον άλλο μαζί με τα κινητά μας. Δεν είναι ξενέρωτο, θα το έλεγα πρακτικό.»
• «Διάλεξα να παντρευτώ μία πρόκληση, κάποιον σκληρό σαν εμένα για να μη βαριέμαι»
• «Ο Guy μου ζητά να είμαι πιο θηλυκή, εγώ πάλι είμαι απόλυτα συμβιβασμένη με την αντρική μου πλευρά»
• «Μου αρέσουν οι μικροί άντρες. Αυτοί που βρίσκονται στην ηλικία που μπορούν να ντυθούν μόνοι τους είναι ό, τι πρέπει για μένα»
• Βέβαια όλα τα παραμύθια κάποτε τελειώνουν κι έτσι όταν η Madonna χώρισε από το διάσημο σκηνοθέτη έσπευσε να δηλώσει, «δε θα ξαναπαντρευόμουν ποτέ, προτιμώ να με πατήσει τραίνο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου