Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Καίτη Γαρμπή: «Αν χρειαστεί, θα τα πουλήσω όλα»


Καίτη Γαρμπή: «Αν χρειαστεί, θα τα πουλήσω όλα»
Η Καίτη Γαρμή μίλησε σε συνέντευξη της, για το νέο της δίσκο δια χειρός Νίκου Αντύπα, την απουσία της από τις πίστες, την οικογενειακή της ζωή αλλά και τις φήμες που την θέλουν να έχει καταστραφεί οικονομικά.
 Μεταξύ άλλων δε, αποκάλυψε πώς θα είναι το comeback που ετοιμάζει! «Δεν νομίζω ο κόσμος να ανησυχεί για το πόσα λεφτά έχω στον τραπεζικό μου λογαριασμό», μου λέει για τα απανωτά δημοσιεύματα που λένε ότι πουλάει ό,τι έχει και δεν έχει επειδή χρεοκόπησε. «Ό,τι έχουμε δημιουργήσει ο Διονύσης και εγώ μετά από τόσα χρόνια δουλειάς, αν χρειαστεί να πουλήσουμε μέρος του μικρό, μεγάλο ή και όλα ακόμα θα το κάνουμε. Αυτό μας έδωσε και μας δίνει τη δυνατότητα να ζούμε αξιοπρεπώς, χωρίς συμβιβασμούς, κάνοντας αυτό που μας ευχαριστεί πραγματικά», συμπληρώνει. Έχοντας μόλις κυκλοφορήσει νέο δίσκο με τον Νίκο Αντύπα, το πρόγραμμά της παραμένει φορτωμένο. Στα 10 περίπου χρόνια που την γνωρίζω, τόσο σίγουρη και αποφασιστική δεν την είχα ξαναδεί: «μεγαλώνω, ωριμάζω, ψάχνω να βρω καινούργιους τρόπους να εκφραστώ. Αλλάζει η φωνή μου, αλλάζω και εγώ γι´ αυτό αποφάσισα πως είναι καιρός ν´ αλλάξω ρεπερτόριο, ν´ αφήσω ένα κομμάτι μου της Καίτης του ‘90 πίσω μου και να δω αν μπορώ να περάσω τα ασφαλή μου όρια. Αν δεν το κάνεις αυτό, δεν έχεις ελπίδες να ωριμάσεις ως καλλιτέχνης», λέει. «Ο καθένας στη ζωή του κάνει το πείραμα του. Εγώ ακούω για τα πειράματα των άλλων, όμως οφείλω να κάνω το δικό μου πείραμα. Και το έκανα, δυόμιση χρόνια νωρίτερα. Ο δεύτερος δίσκος μου με τον Νίκο Αντύπα δεν είναι πλέον πείραμα. Είναι η απόδειξη πως έμεινα πιστή και αμετακίνητη στην απόφαση που πήρα να αναζητήσω μέσα από διαφορετικούς, πιο ψαγμένους δρόμους, την καλλιτεχνική μου εξέλιξη, την ωρίμανση μου παράλληλα με τη γυναικεία μου ωρίμανση», αναφέρει για το πώς αποφάσισε να συνεργαστεί με κάποιον από το έντεχνο ρεπερτόριο, που φημίζεται για τα τραγούδια που έγραψε μεταξύ άλλων στην Χαρούλα Αλεξίου, την Άλκηστις Πρωτοψάλτη.
Δεν φοβάται, όμως, αν το κοινό, ακόμα και οι θαυμαστές της, της γυρίσει την πλάτη; «Ό,τι και αν πιστεύουν οι άλλοι, αξία έχει μόνο όταν συμπίπτει μ’ αυτό που πιστεύεις εσύ για σένα. Εγώ αυτό το κοινό θέλω, αυτό είναι το κοινό που μ’ έχει αγαπήσει όλα αυτά τα χρόνια και πιστεύει αυτό που πιστεύω και εγώ για μένα: ότι μέσα από τη σημερινή μου δισκογραφική πρόταση του δίνω τον καλύτερο μου εαυτό, την αλήθεια μου, αυτό που ευχαριστεί τη ψυχή μου και με "ανεβάζει" στα δικά μου μάτια», απαντά. Αυτό τον καιρό δεν εμφανίζεται σε κάποια πίστα, δίνοντας αφορμή σε πολλούς κακεντρεχείς να πουν ότι «ξόφλησε». Είναι έτσι όμως; «Πέρσι εμφανίστηκα για λίγες παραστάσεις σε μια μουσική σκηνή και θα συνεχίσω και φέτος να δείξω κάτι ανάλογο, σε ανάλογο χώρο», επισημαίνει και δεν διστάζει να αποκαλύψει τι ετοιμάζει για μετά το Πάσχα: «δουλεύω πάνω σε συγκεκριμένο concept μαζί με τον Νίκο Αντύπα και ένα σπουδαίο σκηνοθέτη που τον θαυμάζω πολύ και θα πρέπει να είμαι μόνη μου. Σαφώς θα μοιράζομαι πράγματα πάνω στη σκηνή με καινούργια αξιόλογα παιδιά, αλλά όλη η ιδέα στηρίζεται πάνω μου. Για να δούμε...», εξομολογείται. Ο νέος δίσκος, με τίτλο «Παζλ» και 11 τραγούδια, κυκλοφόρησε δωρεάν μέσω γνωστής ιστοσελίδας. «Μαγικό κόσμο» χαρακτηρίζει το Ίντερνετ η Καίτη και αποκαλύπτει πως η επόμενη κίνησή της είναι να πάει το cd στα δισκοπωλεία και, ίσως, να κυκλοφορήσει επίσης με μια εφημερίδα ή ένα περιοδικό. «Για τον Νίκο Αντύπα τρέφω μεγάλο θαυμασμό και θεωρώ ότι είμαι πολύ τυχερή που βρέθηκε στο δρόμο μου ή βρέθηκα εγώ στο δικό του την κατάλληλη στιγμή που ένιωθα την ανάγκη να εξελιχθώ καλλιτεχνικά και να αφήσω πίσω μου ένα κομμάτι από την "παλιά" Καίτη και να δοκιμάσω μέχρι που μπορώ να φτάσω», επισημαίνει για τον συνεργάτη της. Άλλωστε, μέσω αυτού γνώρισε και τον ποιητή Μάνο Ελευθερίου και στον νέο της δίσκο έχει ένα ζεϊμπέκικο, το «Στη Φωτιά Ρίξε Χρυσάφι», γραμμένο από εκείνον. «Είχα τη χαρά και την τιμή να τραγουδήσω τον λόγο του και να περάσω κάποιες ώρες μαζί του ακούγοντας τον να μιλάει τόσο ωραία όπως μόνο οι πνευματικοί άνθρωποι σαν και εκείνον ξέρουν να μιλάνε!», αναφέρει γεμάτη ενθουσιασμό. Με τον Διονύση Σχοινά είναι 14 χρόνια παντρεμένη, ένα δηλαδή από τα μακροβιότερα ζευγάρια της showbiz. «Έχουμε μια σταθερή προσωπική ζωή και αυτό μας δίνει ψυχική ηρεμία και διάθεση να ονειρευόμαστε. Κάνουμε καλή παρέα με το Διονύση και γελάμε πολύ, αυτό σώζει γενικά... το χιούμορ σώζει γενικά!», απαντά για το ποιο είναι το μυστικό για μια τέλεια σχέση. Όσο για το αν ανησυχεί για τον γιό της, Δημήτρη; «Το μόνο που με απασχολεί είναι να είναι γερός. Όλοι μας είμαστε κάτω από τον θεό, εκείνος αποφασίζει για το μέλλον όλων μας, και εκείνος ελπίζω να δώσει ένα καλό κομμάτι τύχης στο παιδί μου», λέει. «Έχω θυσιάσει το υλικό συμφέρον για να κερδίσω το ηθικό, δεν θα προδώσω τον εαυτό μου, ούτε θα τον κοροϊδέψω», καταλήγει.
Πηγή: star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου