Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Φ. Μαστροκώστα στην Τατιάνα: Τι είπε για την κρίση στο γάμο της;



Για την επιλόχεια κατάθλιψη που πέρασε λίγο μετά τη γέννηση της κορούλας της και το χαμό του πατέρα της και τις φήμες για την κρίση στο γάμο της, μίλησε η αδελφή της Γωγώς Μαστροκώστα, Φώφη. Μια από τις “Real Housewives” του Ant1 μίλησε στην εκπομπή “Αξίζει να το ζεις!” και την Τατιάνα Στεφανίδου.
 
“Πέρασα επιλόχεια κατάθλιψη μετά τη γέννηση της κόρης μου”, δήλωσε χαρακτηριστικά η Φώφη Μαστροκώστα. Η ίδια εξήγησε πως το παιδί έφερε τα πάνω κάτω στη ζωή της και αυτή η αλλαγή της προκάλεσε την επιλόχεια κατάθλιψη που κράτησε για έξι μήνες. “Είχα συνηθίσει να βγαίνω και να πηγαίνω όπου ήθελα και ξαφνικά βρέθηκα με ένα παιδί, το οποίο δεν μπορούσα να αφήσω ούτε στιγμή. Η αλλαγή με πίεσε πολύ”, είπε και πρόσθεσε: “Για έξι μήνες ήμουν κάπως”.

Όσον αφορά τις φήμες που θέλουν την ίδια να περνά κρίση στο γάμο της, απαντησε το εξής: "Όλα τα ζευγάρια περνούν κάποια στιγμή κρίσεις. Το τι συμβαίνει όμως σε κάθε σπίτι το ξέρει ο καθένας ξεχωριστά" και συνέχισε: "Σε ένα γάμο υπάρχουν δυσκολίες, αλλά για να φθάσεις στο σημείο να χωρίσεις πρέπει να εξαντλήσεις τα περιθώρια. Οι δυσκολίες έρχονται σιγά σιγά και κάποια στιγμή λες "Κάτι δεν πάει καλά". Στις αποφάσεις δεν πρέπει ο ένας σύντροφος να είναι απέναντι στον άλλο, αλλά δίπλα του".
 
Μιλώντας για το θάνατο του πατέρα της, η Φώφη Μαστροκώστα δήλωσε πως της στοίχισε πολύ. “Αν τα πράγματα λειτουργούσαν διαφορετικά στην Ελλάδα ο πατέρας μου μπορεί να ζούσε τώρα. Θα ήθελα να είναι δίπλα μας γιατί και εγώ γέννησα και η αδελφή μου και εκείνος δεν ήταν εδώ για να χαρεί κάτι από αυτά. Ο χαμός του μου στοίχισε πολύ”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου