Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

«Είμαι μια κλασική Ελληνίδα νοικοκυρά»

«Είμαι μια κλασική Ελληνίδα νοικοκυρά»

Η Χριστίνα Παππά μιλά για την κριτική που δέχεται τον τελευταίο καιρό

Η Χριστίνα Παππά μιλά για τη συμμετοχή της στο «Real Housewives» απαντώντας σε όσους κατηγορούν το reality.

«Δεν είχα κανέναν ενδοιασμό σχετικά με το Real Housewives. Μου άρεσε πάρα πολύ και παρακολουθούσα και το ξένο», λέει στην εφημερίδα «Αποκαλύψεις».

«Προσωπικά πιστεύω ότι είμαι μια κλασική Ελληνίδα νοικοκυρά και αν κάποιοι έχουν αντίθετη άποψη, δικαίωμά τους! Είναι άδικη η κριτική που δεχόμαστε», αναφέρει ενώ δεν διστάζει να μιλήσει για τις σχέσεις που έχει αναπτύξει με τις υπόλοιπες συμμετέχουσες.

«Δεν μπορώ να πω ότι είμαι με όλες τις κοπέλες φίλη, αλλά έχουμε καλές σχέσεις. Η κάθε γυναίκα που παίρνει μέρος έχει και διαφορετικό χαρακτήρα, αλλά εμένα με ενδιαφέρει η δική μου πραγματικότητα ζωής».

Τέλος, η Χριστίνα Παππά αναφέρεται στον δύσκολο ρόλο που έχουν οι γυναίκες σήμερα λέγοντας χαρακτηριστικά πως η γυναίκα είναι η κολόνα του σπιτιού ενώ δεν παραλείπει να δηλώσει πως πάνω απ’ όλα είναι μητέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου