Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

«Τις έφαγα και έβαλα μυαλό»

«Τις έφαγα και έβαλα μυαλό»

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη μιλά για τον «σωστό άντρα»

Αποκαλυπτική όσο ποτέ ήταν η Δήμητρα Αλεξανδράκη σε συνέντευξή της σε μηνιαίο περιοδικό. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στη γυμνή της φωτογράφιση. Κάνοντας ένα διάλειμμα από τις πασαρέλες το μοντέλο μίλησε για τον «άνδρα το σωστό» και τα κριτήρια για να μπορέσει να σταθεί κάποιος δίπλα της: «Πρέπει να είναι άντρας, αρσενικό. Να σε κοιτάει και από τη ματιά του να καταλαβαίνεις ότι πρέπει να σκάσεις. Είμαι ανοιχτή στον έρωτα, είναι πολύ ωραίο πράγμα. Μου αρέσουν οι μελαχρινοί άντρες με μαύρα μάτια».

Και μετά η Δήμητρα προχώρησε και σε πιο «ενδόμυχες αποκαλύψεις»: «Θα πρέπει πάντως να με σέβεται, να με εκτιμάει και να μου κάνει καλό σεξ. Εγώ τον έχω μέσα στο σπίτι μου πασά, βασιλιά. Και παντόφλες φέρνω. Είμαι γυναίκα για σπίτι εγώ, τελειωμένα πράγματα».

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη παραδέχτηκε επίσης ότι το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο, λέγοντας: «Τώρα έχω ηρεμήσει και το χρωστάω σε έναν άντρα συγκεκριμένο. Δεν τις έφαγε. Εγώ τις έφαγα και έβαλα μυαλό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου