Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Ελένη Μενεγάκη: «Δεν παντρεύομαι»


Ελένη Μενεγάκη: «Δεν παντρεύομαι»
Η όμορφη Ελένη σε πρόσφατη συνέντευξή της ρωτήθηκε αν είναι ερωτευμένη και αν σκέφτεται να προχωρήσει σε γάμο.
 « Όσοι ενδιαφέρονται για μένα, μπορούν να διαβάσουν τα πάντα στο πρόσωπό μου. Τους ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον, είμαι καλά, έχω ξαναβρεί τους ρυθμούς μου, έχω διευρύνει τα ενδιαφέροντά μου, κάνω κι άλλα πράγματα που με ευχαριστούν, έκανα φίλους που έχουν τελείως διαφορετικά ενδιαφέροντα και τρόπο ζωής από εμένα και έχω έρθει τόσο κοντά σε απλά πράγματα που μπορεί να κρύβουν την ουσία της ζωής», εξομολογήθηκε η παρουσιάστρια και συνέχισε για το αν σκέφτεται να προχωρήσει σε έναν τρίτο γάμο: «Προφανώς η ερώτηση έρχεται με τα δημοσιεύματα της προηγούμενης εβδομάδας, περί επικείμενου γάμου μου. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Καταλαβαίνετε ότι μόλις έχω βγει από ένα γάμο. Τι συζητάμε τώρα;».
Πηγή:Life&Style

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου