Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

«Αν η κόρη μου έλεγε ότι είναι λεσβία…»

Με αφορμή την σημερινή παγκόσμια ημέρα ενάντια στην ομοφοβία, η Άννα Βίσση μίλησε
στο πλαίσιο μιας σειράς δραστηριοτήτων της...
accept-ΛΟΑΤ Κύπρου, για την ενημέρωση

και ευαισθητοποίηση του κοινού πάνω σ’ αυτό το θέμα.

«Πρέπει να δεχόμαστε, να είμαστε ανοιχτοί, να είμαστε ελεύθεροι... Είμαι ελεύθερος, σκέφτομαι ελεύθερα, δεν είμαι ρατσιστής και δέχομαι την ευτυχία των άλλων όπως ο καθένας θέλει να τη διαλέγει», δήλωσε μεταξύ άλλων.



«Η ομοφοβία είναι συνώνυμο του ρατσισμού... Είναι πολύ άσχημο αυτό που συμβαίνει και έχω γνωρίσει πολλά παιδιά με προβλήματα λόγω αυτής της αντιμετώπισης της κοινωνίας», είπε η τραγουδίστρια και συνέχισε λέγοντας πως αν η κόρη της έλεγε ότι είναι λεσβία, η απάντησή της θα ήταν: «μπράβο παιδί μου, αφού είσαι ευτυχισμένη»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου