Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Χ. Παπά: Γιατί κόντεψε να πεθάνει από την στεναχώρια της;


Μετά τη συμμετοχή της στο ριάλιτι «Real housewives in Athens» η ηθοποιός δέχτηκε πυρά αρνητικών κριτικών και σχολίων, το οποίο της στοίχησε πολύ.

Όπως εξομολογήθηκε «People»: «Στην αρχή δημιουργήθηκε πρόβλημα με το στομάχι μου, κόντεψα να πεθάνω από την στεναχώρια μου. Βλέπω όμως και τη Μανωλίδου που την πολεμάνε και σκέφτομαι: “Έχει δουλειά; Κλείνει τη μια δουλειά μετά την άλλη;”. Έφτασα σε σημείο να λέω ότι όσους πολεμάνε είναι συνέχεια στην επικαιρότητα και κλείνουν δουλειές οπότε σκέφτομαι: “Άσ’ τους να με πολεμάνε.” Κακώς βγήκα και ασχολήθηκα με τις κυρίες που μου έκαναν κριτική, γιατί εγώ δεν είμαι άνθρωπος που θα ασχοληθώ με τις ζωές των άλλων. Δυστυχώς με έφεραν σε τέτοιο σημείο, που δεν είχα άλλη επιλογή, είχα φτάσει πια στο αμήν».
Πηγή: gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου